Sabtu, 28 Mac 2009

**tamat latihan di PULAPOR AYER HITAM***28 march 2009

aku & geng suksis yg lain meng'eksop' ketua polis negara ini (TAN SRI MUSA HASSAN) semasa tamat pembarisan pertaulihan anggota2 pulapor di ayer hitam.. masa ni org sibuk duk brgambr.. untung aku jadi 'bodyguard'.. hehe... kat bawah ni plok gmbar ngan geng2 pulapor yg tamat latihan dan baru je diberi pertaulihan atau diberi keneikan pangkat sebagai INSPEKTOR POLIS..fuhhh...










ni member rapat suksis aku..riduan(iwe)
n che amer
kalu dgr nk gmbr je.. ade lah muke demo2 tuh...macam aku gok r..huhu
blakang nih keter yg dinaiki oleh ketua polis negara semasa memerhati pembarisan di atas dataran kawad..







perghhh.. brgayerr





antara calon2 pelatih terbaik kor suksis ump 2009..







karaoke selepas abes lunch... nyanyi lagu mawi..







bersama pegawai kanan pulapol yg mempengerusikan majlis









bersalaman dgn KETUA POLIS NEGARA










"DATUK SRI MUSA HASAN"
gambar ni masa atas pentas, skuad suksis ump diminta membuat persembahan dan menyanyikan lagu dia atas stage depan khalayak ramai..seblom tu aku bergambar dgn BAND2 PULAPOR..















Tiada ulasan:

Catat Ulasan